Yasoo96 bende sağ tarafta kalçamin içinde bir ağrı vardı geçecek diye beklerken şuan sağ diz üstü ayakta kalınca yada yürüyünce uyuşuyor 🥴 ağrı da devam ediyor bu arada, yatakta dönerken filan çok fena oluyorum , skolyoz ve kifoz um var benimde de , ostiocare içiyorum bazen ama düzenli içmiyorum belki bunu sorabilirsiniz doktorunuza. doktorum hiç bir zararı yok demişti. (24. Haftadayim)