evinsdr ben her gün her gün aynı şeyleri yemiyorum, az ve çeşitli yiyorum. Mesela 2 bardak süt yerine 1 bardak süt 1 bardak kefir veya 1 bardak süt 1 kase yoğurt gibi. Örneğin meyve de ¼ muz, ¼ portakal, yarim kivi, ¼ armut hani az az ama hepsinden yemeye çalışıyorum çünkü hepsinin faydası var. Bir gün 1 incir 1 kayısı yiyorum, ertesi gün 1 yk dut, 1 yk üzüm, sonraki gün 1 hurma, 2 3 kuru erik mesela hep çeşitli, tek bir şeye odaklanmayın ve tamamen protein ağırlıklı beslenin, son haftalarınız zaten ekmek, kızartma, krep, simit, börek, kısır, pilav, makarna, patates tarzı şeyler yemeyin. Birde bazen bunları ne kadar yapsanız da herkesin bir genetiği var pek değişmiyor, benim annem de bana doğumda 19 kilo almış, ben 2700 doğmuşum 39 40. Haftada. Gayet de sağlıklıymışım, kilo her zaman sağlıkla ilintili değil yani, siz iyi olun, bebek sağlıklı olsun, minyon olsun🥰 sizin bunun için yaptığınız stres belki yiyip ictiklerinizden daha çok etkiliyordur bebeği, her şey yemek değil.