Günaydın kızlar 23+5 haftalığız son günlerde kasıklarımda sancı oluyor dün akşam başladı şuan hala var birde dizlerim ağrıyo sızlar gibi bebeğin hareketlerinide çok az hissediyorum artık doktora söylediğimde bol su iç dedi sadece üşüttüm mü acaba yada neden olur aranızda yaşayan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻