Merhaba hanımlar ilk bebeğimi 2.5 aylıkken kaybettim Aralık ayında.Denedik kürtajdan sonra olması için adetime 5 gün kala testler yaptım ikinci çizgi hep silik çıktı ama her defasında çıktı.Bugün kan verdim 0.100 çıktı hamile değilmişim bana bu durumu anlatabilir misiniz gerçekten çok üzgünüm