Busraaa11 ypk birşey olmaz herşeyin fazlası tabiki zarar o ayrı ama bende limon tüketen biriyim maden suyum da çayım da veya kendimi kötü hissettiğimde suyunu falan. Düşük tehlikem olmasına rağmen birşey olmadı. Limon düşükten çok tansiyon düşüklüğü yapacağı için zararlı yolda tek başına bir düşük yaşatma gibi bir etkisi yok. Keza hurma da açılma yapıyor diyorlar en başından beri yiyorum çık şükür. Vitamin deposu limon hurma vs. Niye vücudumuzu mahrum bırakalım abartıya kaçmadıkça sıkıntı yok 😇 Allah a emanet minik melekler