Herkese iyi sabahlar🤓😜 saat 6 ya gelıyor ve gece 4.30 dan berı uyuyamıyorum. Bu son dönemler degısıkmiş. 36+3 um. Cok sukür sıkayetlerim yok , şu gece ani uyku sıçramaları ve wc dışında :) sizde durumlar ne?? Vıdeolar ızledıkce msjlar okudukca ınsan merak ediyor acaba doğuma ne kadar kaldı diye?? Hep bir merak bır heyecan.. 🥰🥰