Elifberk 38+0 salı günü kontrolümüz var bakalm ,çatı muayenesi olucam ona göre doğum şeklimiz belli olucak .Ama büyük ihtimalle sezaryen görünüyor öyle olursa ne zamana gün verir acaba çok heyecanlıyım ☺️ Ara ara yalancı sancılar gelip gidiyor,mide yanmaları var. Birde bebeğim sanki daha az hareket ediyor arada tedirgin olsamda yeri daraldı diye kendimi sakin tutmaya çalışıyorum.