herkese selamlar,
minik kızımı 40+4te yaklaşık 4buçuk saatte kucağıma aldım, normal doğumdam korkanlar için yazıyorum hikayemi.
doğumumdan 2 gün önce parça parça nişanım gelmişti fakat hiçbir ağrım sancım yoktu. bugün 3.gününde öğlen 14.30 gibi hafif hafif başladı yemeğimi yaptım yedim duşumu aldım o derecede az bir sancı vardı.
akşam 19.00civarı sancıların şiddeti arttı ama tam düzenli değildi 10-15dk da geliyorduki birden sıklığı artıp 5-6dk ya düşmeye başladı. gelen sancılar 45-60saniye kadar sürüyordu. doktorumla görüştüm hastaneye git nst ye açıklığa bakılsın ona göre görüşürüz dedi.
20.30 da hastanedeydik ve sancılarım düzenli ve yoğundu nst de 50-60 çıkıyordu. bu sancılar zor ama dayanılmaz değildi açıkçası bol nefesle geçiştirdim. açıklığım 3cm idi kısa zamanda 5cm olarak çıktı.
burdan sonrası biraz şiddetli ağrılarla geçti doktorum geldi epidural takıldı. epidural takılması öyle acı verem bir şey değil asla hiç korkmayın, sonrasında biraz rahatladım ama sancılarım 120civarında olduğu için tamamen hissetmedim diyemem.
saat 23.30 a kadar bu şekilde yürüyüş yaptım baya sancı çektim ve sancı geldikçe ayakta ıkınmamı söyledi doktorum ve sonraa 10cme çıkmıştı açıklığım hemen doğumhaneye alındım.
burda da epidurale rağmen canım yandı ama 15-20 dk kadar sadece, ağrım geldikçe çok güçlü ıkındım ve bebeğim geldi çok şükür. ondan sonrası büyük bir rahatlama ve duygu seli :) 1-2 tane dikişim oldu onun dışında herkes çok kolay bir doğum yaptığımı söyledi.
şimdi bebeğim yanımda uyuyor💜 herkese kolay ve güzel bir doğum diliyorum.