Minigim20 Kizlar akşamdan gayet iyiydim herhangi bi şeyim yoktu uyudum bı güzel falan ama az önce uyandım ki isal olmuşum bazen okuyorum burda doğum belirtisi falan diye olabilir mi öyle bı şey uyumayan varsa cevaplarsa çok sevinirim
Minigim20 İdrar yolları için ilaç kullandığım da genelde oluyordum böyle isal dün kullandım bı şey olmadı ama bugüne etkisi olur mu ki