ilkheyecan1 doktor kilosu için doğru söylemiş ama uslüp tamamen yanlış geldi bana, benim doktorum bana olumsuz bişey söyliceği zaman ses tonunu bile inceltip panikletmeden nasıl söylicem diye kıvranıyor. Hassasız sonuçta canımız karnımızdaki can için atıyor, tamam günde kaç insan görüyorlar bizi kimse pohpohlamak zorunda değil ama azıcık el insaf yani. Siz canınızı sıkmayın yediklernize dikkat edin, pirinç, tatlı, ekmek ve karbonhidrat tüketmemeye çalışın zaten az kalmış. O kilo dengelenir diye düşünüyorum sıkmayın canınızı.