Ecemik Merhaba bayanlar ben 30. Haftadayım doktor kontrolune gittğimde bebek hala yan duruyor dönmemiş ama dönebilir dedi çok korkuyorum sezeryan olmak istemiyorum sizin bebişler döndümü ? Ya da kaçıncı haftasında döndü paylaşırsanız çok sevinirim :(
Yaagmurr Ecemik benimde 26 da dönmüştü ama seninde daha zamanın var canım döner inşallah sıkma canını
Rabia_kpln Ecemik benimde bebeğim şuan ters ya ne güzel ilk doğum normal olmuştu ama bunda sezaryan düşünüyorlar bebegin başı midemde ayakları ise rahimde ınsllh seninde benimde dönerler bende sezaeryandan çok korkuyorum
mrsbiyolog Benim hep kafa aşağıdaydı gebelik boyunca. 29.hafta kontrolümde de doğum pozisyonuna girmiş dedi doktorumuz.