Buradaki çoğu hamileler gibi benim de ilk hamileliğim ❣️ Tecrübesi olanlara sorum var. 31+5 günlük Hamileyim. Uygulamaya göre 57 gün kaldı 😍 Erken doğumdan korkuyorum. Doğum sancısı nasıl birşey merak ediyorum. Doğumun başladığını su gelmesinden öncesinden bahsediyorum nasıl anlaşılır bilgilendirir misiniz 🤗
Arada bir adet olucak gibi ağrım oluyor erken doğum riski değildir dimi. Doktor kasılma kanama yoksa sorun yoktur dedi.