Kubra_35 ben de çalışıyorum devlette, ben Doğum sonrası izinlerim bitince yıllık iZin o da bitince 2 yıl ücretsiz izin kullanacağım. Ailelerimiz uzakta bir kızım var o anaokulunda sorun yok ama bebek açısından korona zamanı hiç akrabam olmayan memlekette kimseye el kadar çocuğu emanet edemem. İlk çocuğumda da almıştım şimdi de alacağım Nasipse.