Kızlar şuan 1 aylık olduk bile, ben 40+3 te doğum yaptım. Sabah doktoruma gidip hareketlerini az hissettiğimi söyledim, doktor herşey iyi ancak anne hissediyorsa birşeyler beklemeyelim doğumu başlatalım dedi ve akşam 12 de hastaneye yattım, öncelikle fitil yerleştirildi, ve 12 saat beklememiz gerekiyordu bu arada hint yağı içtim kasılmaları başlatması için 12 saatin sonunda nstde sancım var fakat hiç açılma olmamıştı bu seferde biraz suni sancı verdiler saat 12 de kasılmalarım düzensiz olunca kesildi ve sabaha kadar dinlenmemi söylediler artık yorulmuştum ve inancım kalmamıştı, tüm hamileliğimde pilates yapmıştım ancak sezeryan olurum diye düşünmeye başlamıştım ki sabah 7 de birden suyum ve nişanıö geldi suni sancı verilmeye başlandı ve 20 dk da 5 cm açıklık oldu ancak ağrılı geçiyordu epidural istedim 1 saat içinde 10 cm oldu ve doğum11.30 da gerçekleşti hiç kesim ve dikişim olmadı , doğum esnasında en önemli desteğin ebe olduğunu asla unutmayın ben çok iyilerine denk geldim 36 saat sonunda kızım kucağımdaydı, pes etmeyin ve doktorunuza güvenin, birde vücudunuz için spor yapın kızlar 🥰