Evet, gün geldi çattı. Güzel bir doğum hikayesi yazmayı çok isterdim. Ama malesef, kimsenin canını sıkmak için değil belki birilerine faydalı olur diye, belki de paylaşmak istediğim için.. Bebeğim 40 haftasını tamamladı, hiç gelmeye niyeti yoktu. 40. Haftanın son günü gecesine nişan geldi. Sabahına hastaneye gittik, hiçbir belirti yok denildi, nstye bağlandı. 19 Martta normal günümüzdü, o gün zaten artık dünyaya gelsin dedik. Doktor 2 hafta daha durabileceğini ancak kakasını yapma ihtimalini de söyledi. Ancak biz tedirgin oluyorduk o yüzden gelsin artık dedik. Suni sancıyla başlatırım, sonra duruma göre ameliyatla da bitebilir dedi. Cuma Sabah yatış yaptık, sabahtan suni sancı verilmeye başlandı. Çok ağrı çektim. Sabah 6′dan 11′i geçiyordu verildi. Dayanamıyordum, halim kalmadı malesef. Bir şey yiyemediğim halde istifra ettim. Hemşire kontrole geldi, artık dayanamıyordum. Kontrol sırasında suyum geldi, sadece 4 cm açıklık olduğunu söyledi, suya bebeğin kakasının karıştığını söyledi. Ben de artık dayanamadığımı artık alsınlar dedim. Karar verdik ameliyata girdim. 12.20 de güzel kızım çok şükür dünyaya geldi. 12.50′de de artık ameliyathaneden çıktım. O bekleme süresi geçmek bilmedi, canımdan can gitti. Ama çok şükür şuan ikimizde iyiyiz. ALLAH’IM kimseye o sancıları çektirmesin., en kolay şekilde canlarının parçalarını kuçaklarına almayı nasip etsin 🤲