Hepinize tesekkur ederim 12 gun sonra adet oldum galiba rahim 2.gebelige hazirliyo burdan sizin haberlerinizi aldikca mutlu oluyorum. Sukur bi kizim var insan ikincide bile hayal kirikligina ugruyabiliyo. Rabbim hicbir kadinin kucagini bos birakmasin onlari daha iyi anladim her ay ayni stresi yasamak cok zormus.