Asyamira 19+3 olduk ama hala hareketlerini hissedemiyorum çok can sıkıcı 😏 en son 15 gün önce muayene olduğum için kötü bir şey mi var acaba diye düşünmeden edemiyorum, bu zamana kadar hissetmiş olmam gerekmez miydii 20. haftaya geldik sonuçta 🥺
Morphelus Asyamira hareket bende hissetmiyorum ama sanki gaz var gibi ya da seyrir gibi oluyor sırt üstü uzanınca. İlk gebelikte geç hissedilirmis zaten bide kızlar daha gec erkek bebek Biraz dhaa erken hissedilirmis. Cinsiyet belli mi öyle seyrime oluyordur mutlaka
Y-123 Asyamira cnm normal 24haftalıkken sonrası tam net hissedersin bende 25 haftalıgım yeni yeni hissetmeye başladım bide ilk gebelikse daha geç hissedersin saglıkla al kucagına cnm bebeşini
Asyamira Morphelus evet oluyor bir seyirme ama gazla ayırt edemeyecek kadar benzer olduğu için hareketi olarak düşünemiyorum, cinsiyetimiz kız evet umarım bununla da ilgisi vardır 🙏
Asyamira Gizoos o kadar bekletiyorlar mı ya şu 18 19 haftada tekmeleri net şekilde hissedenlerin sansindan istiyorum 😂😂
Happyturuncu Asyamira günlerimiz yakınmış 19+5 günlük olduk biz😍🧿 ben de aynı durumdayım . Sürekli hissetmiyorum belki farketmiyoruz 😕
Asyamira Happyturuncu yaaa sağlıkla gelsinler inşallah 😻 bende bazen hissedip ayırt edemediğimi düşünüyorum ama çok karışık bir şey ilk olduğu için çözmesi çok zor 😏😏
uykusuz1parol Asyamira Az kaldı az merak etme o birşey oldu korkusuna kapılip da strese de sokma kendini pıtır pıtir uğraşacak minik içerde 😀Biz 25 haftaligiz ne işi var o kadar içerde bilmiyorum hanımefendi 6 da başlıyor 😀😀
Y-123 Asyamira sizde benim gibisiniz bende tekmeleri hissedince tam anneligi tadıyorum çok güzel bir duygu rabbim herkese tattırsın bu duyguyu 🤲🏻🤲🏻
tanya25 Asyamira ya ben 18+4üm dün gece eşim elini koydu o anda o bile hissetti ilk kez oldu bu çok ilginçti Rabbim herkese nasip etsin inşallah çok güzel bişeymiş
Asyamira Y-123 evet ben normalde de kilosu standartin ustunde olan bi insandım hamilelik sürecinde de kilo almadım karnım falan henüz adam akıllı çıkmadı bir de hareket hissetmeyince bazen hamile miyim gerçekten diye şüphe ediyorum 😂😂 aminn inşallah sağlıkla gelsin hepsi 🙏😻
Asyamira uykusuz1parol ahahah ne guzeel kendisini surekli hatirlatiyor iste 😍😍 en başından beri hep birsey oldu mu acaba iyi mi diye kendimi yiyip bitiriyorum sebepsizce bu da en beter huyum 😂
uykusuz1parol Asyamira Bende ayniyim bende çok düşünurdüm 1 ay bana gecmek bilmezdi bazen arada yine muayene olurdum 🙃Hareketleri hissedince başlıyor insan biraz rahatlamaya ama bubdefa da hareket hissetmedigin gün kotü oluyor bugün hareketini hissetmedim hiç o korku hic gecmiyor 😃Rabbbim hepimize saglikla kucGimiza almayi nasip etdin yavrumuzu
Serifedebiyat Asyamira canım hiç canını sıkma. Ben de öyle çok korktum tedirgin oldum hissetmiyorum dye. 28.haftada pıtırcık gibi pıt pıt hissettim. Net olarak 25.haftda hissetmeye başladım. Korkma