HaticeTutkun Normal dogumun 1600 lira oldugunu ogrendim hanimlar merak ettigim icinde dogumdan once yapilan tahliller var mi ? Çnku asil dunyanin parasi olan tahliller var mi orda dogumu gerceklesmis olan hamişler
Gizoos HaticeTutkun canım tahlillerini devlet hastanesinde yaptırabilirsin öyle aman aman çok bir test yaptırmıyorsun. İkili test üçlü test detaylı ultrason bunlar para tutuyor. Ben ikili testimi sancaktpe bölgede yaptırdım ama ne kadar verdik hatırlamıyorum detaylı ultrasona 500tl verdim. Onun dışında kan idrarrı devlette yaptırabilirsin. Bunlarıda yaptırısın da sıra bulması zor diye biliyorum
Sibel-33 HaticeTutkun ben paztsi günü erdemde sezaryen yapıcam testler bebeğin rutin kontrolü ve testleri dahil iki bin lira vereceğim birde covit testi istediler oda 150 lira ama ben bugün pandemi hastanesinde ücretsiz yaptırdım.
HaticeTutkun Gizoos yok bende oyle yaptim butun hamileligim boyunca ama artik 36 hafta icindeyim herhangi bir durumda dogumum baslarsa yapilan tahliller icin herhangi bi ucret alinacak mi dogum parasindan ayrica
Gizoos HaticeTutkun bildiğim kadarıyla almıyorlar ekstra covid tesi olabilir birde Allah göstermesin bir durum olur kan takviyesi gerekirse kan ücreti alırlar ama onun dışında doğum yatış ilk müdahaleler dahil diye biliyorum bütün hastanelerde.
HaticeTutkun Gizoos ayy umarim ya haftaya persembe gittigimde kesinlikle ogrenicem esime sordurdum sadece ustun korlu ogrenip gelmis soruyorum diyoki bilmiyorum bisey demedi 😒 tipik esimlerimiz 😁
HaticeTutkun Sibel-33 pandemi hastanesine gidip dogumum ozelde yapabilir misiniz dedinizz ? Ya refaketciniz ondanda istiyolar sanirim onu nasil halledeceksiniz ? Allahim bide covid test ucreti falan allah yardimcimiz olsun
Sibel-33 HaticeTutkun hayır doğum için dedim başka biley sormadılar hemen yaptılar.Benim doktorum refakatçiye gerek yok dedi yaptırmadık bizde
HaticeTutkun Sibel-33 anladim bende o sekilde yapayim o zaman tabi normal olacak gibi benim ne zaman yaptiracaz bakalim