Pek formülü yok açıkçası genetik olduguna inanıyorum. 9 ay lieracla banyo yapıp son hafta çatır çatır çatlayan ablam kuzenim var..
bana gelince 5. Haftadan beri lierac, arifoğlu çatlak bakım yağı, aloe vera jeli, şimdilerde ise palmer’s losyon sürüyorum. Hayırlısı😅