Merhaba herkese,
bu gece itibariyle 25+0 olduk. Göğsümden minicik damla şeklinde sıvı geliyor. Hamilelikte normal olduğunu biliyorum. Sormak istediğim başka yaşayanlar var mı? Ya da kaçıncı haftada yaşamaya başladınız? Bir de göğüs ucu ile oynamak erken doğumu tetikliyor biliyorum o yüzden hiç ellemiyorum. Ama erken şekilde süt gelince erken doğum habercisi falan olmuyor değil mi?