Kızlar merhaba ben 15 gün sonra doğuma giricem bana bi akıl verin annem farklı şehirde ben gurbetteyim kimim kimsem yok yanimda normalde 1 aylığına izinli olucaktı yanımda kalicakti son dakika sıkıntı çıkardılar en fazla 10 gün izin verebiliriz dediler 2. Gebeliğim bi ilk çocuğum daha 20 aylık küçük benimde sezeryan olucak doğumum annemde aliyim seni yanıma 15,20gun kal benimle diyor annem çalışacak ama ananem var bende evimden ayrılmak istemiyorum napicagimi şaşırdım