Brnrky 21 haftalık hamileyim 3 gündür geçmeyen kasik ve bel agrim var dun hastaneye yattım serumla iğneyle biraz iyi oldum bugün eve geldik simdi yine kasikta ağrı var baskı olunca ağrı normal mi?