alisiminannesi öncelikle Allah yardımcınız olsun kendini ferah tut. Haftan iyi ve en azından fark edilmiş canım böyle düşün. Ben 32 gün önce 33 haftalık doğum yaptım benimki tek bebekti. 15 günlük bi yoğun bakım süreci oldu. Entübe olmadı çünkü öncesinde iki doz ciğer geliştirici iğne olmuştum muhtemelen sanada yaparlar o çok iyi oluyor. Onun dışında küçük olduğu ve emme refleksi olmadığı için ilk 1 hafta süt vermediler serumla beslendi ama ben hep sağdım sütümü. Sende kendine dikkat et güçlü ol eğer hastanede kalırsa bebişlerin kendine çok iyi bak sütünü sağ suyunu bol bol iç asla moralini bozma. Herkes bunu söyleyecek biliyorum ama emin ol çok güçlü oluyorlar. Midesinden siyah kalıntılar geldi ilk bikaç gün. Ağzından midesine hortum sokup temizlediler zaten o temizlenene kadar emme refleksi geliyor. Tabi sen bunları yaşayacaksın diye bişey yok her bebek farklıdır ama yaşarsan genel olarak iş böyle ilerliyor. Oksijen desteği veriyolar küvezde. Ne zaman oksijenden kesiliyor ve seni emmeye başlıyor o zaman taburcu ediyorlar minikleri. Aynı zamanda bende bebek yoğun bakım hemşiresiyim sürece çok hakimim. Ama dediğim gibi belki hiç bunları yaşamaycaksın inşallahta yaşamazsın canım. Allah yardımcın olsun şimdiden sen güçlü ol ki miniklerinde güçlü olsunlar❤️🌸