[silindi] Selam hayırlı Akşamlar 😊 14+5 haftalığım ve kasıklarım bir kaç gündür Adet olmuşum gibi ağrıyor bir kaç saniye sürüyor ama günde bir kaç kere oluyor, affedersiniz ama lavaboda çömelirken kasığıma kramp gibi bıçak saplanır gibi ağrı girdi bunlar ilk gebelikte normal mi? Karnım bazen yumuşak ve rahimi hissedemiyorum ama şu an hafif sertleşme var ve rahimi gayet iyi hissediyorum şişmiş gibi, bunlarda size oluyormu
Asyakuzusu [silindi] Tabi bunlar çok normal süreçler. İlerde daha fazla şikayetlerinde olabilir. Zatwn her doktora gittiğinde doktor rahim duvarından bahseder sana. Herşey yolunda dedikten sonra kafana takma. Bu arada magnezyum verir. Devam ederse osteacare iste. Komple bi vitamin kombini. Gebelere çok faydalı
Babybump Hepsi normal, kramplar icin magnezyum kullanmalısın, onu da kontrole gittiğin zaman kramp yaşadığını doktora söyle direk yazar zaten suya atıp içersin, kontrol gününe kadar maden suyu iç hergün acil bi durum değil yani