Ben özele gidiyorum ama (istanbul için) devlet hastaneleri de özel gibi davranıyor diye duydum.
estetik dikis yaparlar yani. Devlette de hekimler aman basımdan sallayayım yapmıyor, cok dikkatli özenliler. İçiniz rahat olsun. Coook eskidenmis o devlette boydan boya kesme falan. Suan muazzam iyiler 👍🏻