Senanurr9595 37+2 kontrole diye gittim sancım çıktı çatı muayenesi yaptılar merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz 🌸
Senanurr9595 Anne54 açıkçası biraz canım yandı çünkü baya elini içeriye soktu anlık bi acıyo sonra geçiyo zaten saniyelik sürüyor🌸
Senanurr9595 Tugce38 çok canım benim önceki haftalarda hep nst ye baglandı alttan bakılmadı bugun de sancım çıkınca bakıldı normalde 38 de bakılıyormus diye duydum 🤷♀️