Gebeliğin 7. Haftasındayım bel bölgesinde özellikle bir sürü irinli acıyan sivilce çıktı. Normalde yediğim şeylerden başka bir şey yemiyorum ve hiçbir yiyeceğe de alerjim yoktu. Progestan ve folik asit dışında ilaç da kullanmıyorum. Başına gelen var mı?