İyi geceler kızlar ben biraz önce ablamla konuştum o bana dedi ki sağlık ocakları süt veriyor vermese bile süt parasını veriyorlarmış sen süt alıyormuşsun Doğumdan önce 3 ay doğumdan sonra 3 aymış galiba bilgisi olan var mı bu konuda Konya’da varmı böyle birşey ilk doğumum da böyle birşey duymamıştım