Deryass1 37+2. Haftalığım doktor çocuğun kanala girdiğini söyledi çatı muayenesi yaptı açıklık yok her an doğabilir dedi sizce ne kadar sürer? Daha erken değil mi
Busbus58 Deryass1 erken doğum olmuyor aslında bugün bile doğsa bebeğiniz. Ne zaman doğacağınada bebeğiniz karar veriyor valla belki bugün belki 5 gün sonra🤷♀️
pitircik2021 Deryass1 ilk doğumsa heveslenme bence benim uzun süredir kanalda ve belirtilerde var ama yakında 40.haftaya gireceğim hep geliyor diye heves edip başa döndüm ben 😬