32 haftalık gebeyim cinsiyeti erkek. 22. Haftada detayli usg yaptirdim bobreklerinde hafif idrsr toplanmasi var dendi. Kendi gittigim doktors soyledim korkulacal birsey degil genelde erkek bebeklerinde gorulen bi durum dedi netten arastirdim tedavisi olan birseymis ama hic olmamasi saglisi acisindan daha iyi tabi. Her kontrole gittigimde soyluyorum doktora korkulacak seviyede degil diyor. Bu hamileligimde ben cok idrar yolu enfeksiyonu gecirdim ama onun etkisi olabilirmi bu sivi birikmesinde??? Yada ureme organlari olusurken mi oluyor bu sivi birikimi bilen varsa aydinlatabilirmi?