Misafirterliki Pirilam dr kullanıyorum yatmadan önce iki tane alıyorum hala mide bulantılarım geçmedi hala çıkartıyorum benim gibi olan var mı çok halsizim sürekli başım dönüyor gibi yorgunum sürekli ne zaman geçecek arkadaşlar !!!
BegumIscanTunc Misafirterliki 21+4 hafta olduk hala kullanıyorum midem bulanıyor amamoylr çıkarma felan yok anca öğürme oluyor oda zaten beni mahvediyor her gece yatarken 2 tane içiyorum Sabahları Pamuk gibi kalkıyorum ama öğlene doğru etkisi geçiyor gibi doktorum gebelikte büyüdükçe fazla etkisi kalmıyor felan demişti
Ddmbcglu Misafirterliki 21+5 hala kullanıyorum ne yazikki prilam bende hatta bazı sabahlar hapa rağmen kusuyorum 😏
2baby1mom Misafirterliki 22 haftadayım her sabah kusuyorum gün içindede geniz akıntısından elimde poşetle geziyorum yutkunamıyorum 😞
Misafirterliki Smnrky ayyy Allah kolaylık versin bugün doktor da bana doğuma kadar sürecek gibi görünüyor dedi 🥺
Newwmomm 21+5 olduk kahvaltıyı geç yapınca biraz bulanıyor benim de ama eskisi gibi değil çok şükür ilk zamanlar neydi öyle…
Misafirterliki BegumIscanTunc ben her gün çıkarıyorum yoruldum artık kasılıyorum öğürürken de sonra ağrım oluyor bir de
Misafirterliki Ddmbcglu ayyy Allah bize kolaylık versin valla enerji 0 güç 0 sürekli bi halsizlik eşim bi kendine gel diyor anlamıyor valla halden 😂
Misafirterliki 2baby1mom sizin durum daha kötüymüş inşallah bir an önce düzelirsiniz ben genelde çalışırken üşütürsem o gün daha kötü oluyorum 😣☹️
Ddmbcglu Misafirterliki valla baslarda banada öyle diyordu bi hamile senmisin diede kusmukları temizledikçe hak vermeye basladı hapın bitmesine yakın kendi yazdırıp alıyor suan hatta 😂😂
AsenaEmre Misafirterliki 21 haftalığız hala geçmedi dogurunca geçecek sanırım 🤦 prilam kullanmaya devam 🤦🤦
Misafirterliki AsenaEmre valla kuzenim ööööğ demedi bir kez bile ben klozetten kafamı zor çıkartıyorum halsiz düşüyorum oralarda öğürmekten çıkarmaktan
AsenaEmre Misafirterliki benimde arkadaşım valla öyle 😂 aşeriyormusun diyorum yok diyor 😂 miden bulaniyordu diyorum yok diyor onun hamilelik güncellemesi de bana yüklendi sanırım 🤣
Misafirterliki AsenaEmre ahahahha sorma vallahi bana da senin gibisini görmedik diyorlar oturmaya gidiyorum arkadaşıma orda bile çıkarıyorum sen parmak mı atıyorsun diyorlar 😂 psikopatım çünkü ben öyle yapıyorum diyorum
Sose Misafirterliki 31deyiz hergün kusuyorum yine başa döndüm.. Bi de bu zamanlarda kusunca daha da kasılıyo bebek içerde. Çok zor gerçekten Allah yardımcımız olsun
3441K Misafirterliki 36 .haftaya girdik hala gecmedi azaldı bende prilam dr kullaniyorum gece yatmadan 2 tane ve öglen 1 tane toplam 3 tane iciyorum canım. Gecmeyince 3 e cikarttı doktor
Ervasevgi Misafirterliki şunu söylemeliyim ki tek çaresi sabır 9 ay ilaç kullanmama rağmen sürekli bulantı çektim hep serumlarla son güne geldim 5 ay tükürüğümu yutamadim ama doğduğu gün herşey bıçak.gibi kesildi sanki o bulantıları çeken ben değilmişim gibi sabret inan hatirlamicaksin
Misafirterliki Ervasevgi ben de en az 40 50 serum yedim şimdiye kadar doktor yatıracağım dedi korona var diye yatmak istemedim evde dinlendim 5 ayı bitirdik çoğu gitti azı kaldı diyorum ama millet hamilelikten keyif alıyor ben kendimi suçlu hissediyorum böyle düşündüğüm için bitsin diye gün sayıyorum çektiğim eziyetten heyecanımı yaşayamıyorum vallahi