Saadet27 Selam kızlar 7+1 hamileyim sabah yoğun bir kanamayla uyandım hemen doktoruma gittim baktı bebekte hiçbir sorun yok ama düşük riski var dedi devam eder böyle dedi böyle birşey yaşayan var mı benim gibi ?
Gizem28 Canım 7 haftalikken bende de oldu düşük riski dedi suan 14 haftalık hala var sürekli yatıp dinlenceksin canım iş yapmicaksin sürekli yaticaksin ben suan öyleyim yatıyorum hep sende öyle yap canım geçer insallahh
Saadet27 Gizem28 aynen. CNm hiç kalkmayacaksın dedi umarım atlatırım bu dönemi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin