Kızlar merhaba bugün üç defa parça parça nilan geldi ilki ve ikincisi kanlıydı ☺️ Adet sancım olmadı sadece gece sabaha kadar bel ağrım vardı hala var.. neyse doktorumu arayıp bilgilendirdim gel nst gir dedi gittim girdim sancım çıktı ama yeterli değil dedi . Açıklığımda üç gün önce 3 cm di tekrar baktı aynı değişmemiş dedi. Eve döndüm sancılarımın sıklaşmasını suyumun gelmesini vs beklicem ☺️ Bir an önce gelsin son gğnlere kalmak istemiyorum diyordum hep bi aksyon oldubakalım inşallah devamı gelir hayırlısıyla 🙏🏻