Melekaksuu Kizlar hastane için valiz mi kullanmalıyım yoksa bebek bakim çantasıyla kucuk el valizi yeterli mi olur sizce
Karaytu Melekaksuu aynen cnm son yazdıklarından hazırladım bende allahım bizi bir avazda kurtarsın inşallah
Beyzan Melekaksuu ben direk her şeyi orta boy valize koydum. Sigdi gayet rahat. Zaten bebek bezi ve ıslak mendil hariç başka her şey valizde kalıyor sadece gerek olunca çıkıyor tek bir yerde olsun istedim.
Melekaksuu Aysentass bende orta boy valiz hazırlıyım fakat kayinvalidem abartma cok büyük diyip duruyor
burcumelis Melekaksuu canım sen ihtiyaclarını koy kaynanana noluyor ya ay anlamıyorum her yerden cıkıyolar bende orta boy valize kendi ihtiyaclarımı bebek cantasına da bebegiminkileri koydum
Aysentass Melekaksuu eksik olup üzüleceğime fazla olsun eve getiirim geri ben fazla birşey aldığımıda sanmıyorum ama ancak yetti orta boy valizle ana kucağı
Cidemkisa Melekaksuu orta boy valize anca sığıyor eşyalar bn ilk doğumda da şuan ikinci gebeligimde de öle hazırladım
Mesutnur15 Ben iki tane tek kişilik valiz hazirlamistim biri kizim icin biri benim icin dogum sirasinda eşim e kolaylik olsn die karistirmasin diye oyle yapmistim bide dogum sonrasi ust değiştirirken daha kolay oldu benim icin karismadi
Seher24 Melekaksuu bebek bakım çantasına bebeğin kıyafetleri ve biberon, emzik, tarağını, ıslak mendilini, pamuğunu, kremini, koydum.Kendimede küçük el çantası hazırlacagım ben kaldım 😄
Seher24 Edadncl55 çok önemli bir ihtiyaç degil ama ben koymak istedim olur ya işime yarar diye sen koyma gereksiz görüyorsan
Ebru2403 Melekaksuu ben tek valizle gittim canım bebeğe ayrı çanta yapmadım hatta kendim sadece üst pijama kullandım hastaneden çıkışta alt pijamacı giydim çok bisey kullanmadım hastanede o yüzden iyiki tek valiz gitmisim