Aslhn_gms094 Alara005 ben kızımıda hâlâ duru granül kullamiyorum 5 senedir oglumada kullancam insallah 😊
Merve6521 Siveno kullanıyorum bende ilk hamileliğim şuan yeni elbiselerini yıkarım lekelerde nasıldır bilemiyorum tabi ama bitkisel diye bunu tercih ettim
Aslhn_gms094 Normal insan kiyafetlerine bile yumuşatici onerilmiyo bebeklerde zararli diye dusunuyorum hic kullanmadm gayet yumusacik mis gibi oluyo
cileklidondurma Alara005 Ebebekten Babyme sıvı aldım hem temiz içerikli hemde çok az hafif bir kokusu var hiç rahatsız etmiyor
merviskoooo Alara005 green clean aldim mühendisinoglu yıldızlar listesindeydi küçük boy aldim yumuşatıcısi ile birlikte ilk kiyafetlerinj yılayım memnun kalirsam devam edicem bir de leke çıkarıcı oxi power aldim o da bitkisel