maviscik77 Evett ben tamamım oğluşumun daha büyük alışverişine çıkmadık bi kaç eksiği var çok şükür bu günlere ilk aylar çok sıkıcıydı şimdi haraketlenme geldi 🥰🥰
A-engin10 maviscik77 dolabiniz cok guzelmis nerden aldiniz acaba benimde yer sıkıntım var boyle.kücük bulamadm kucagimiza saglikla alalim insaallah hepimiz🥰
Adaaa34 maviscik77 o ayıcıklı yastık ve emzirme yastığının üzerinde olan ayıcığın gövdesi alt açma minderi mi😃 eğer öyle ise akşamdan beri ona bakıyordum ama boyutundan ve kalınlığından emin olamadım nasıl acaba 😃
maviscik77 A-engin10 benim dolabımın ortası bu ben de almadım henüz , giyinme odam var kıyafetlerimin çoğu dışarı da boştu o yüzden iyi oldu 😊