Gittiğim doktor emekliye ayrılmış ve kontrole gittiğimde şok oldum doğumuma bir haftam var ve doktorum yok başka bir doktora muayene oldum ve bana bebeğin iri olduğunu catimin dar olduğunu normal doğum yapamayacağımı bebek sakat kalabilir oksijensiz kalabilir dedi sezaryanda kendisi yapamazmis başakşehir çam ve sakuraya yönlendirdi ordaki doktorda evet bebek iri çatın dar ama normal yaparsın diyor bu durumda nasıl normal yapabilirim suandada acilman sancin yok deyip eve gönderdi kafam çok karıştı iyice stres oldum