Merved21 Kizlar ben ana kucagi alacaktım otomatik sağlanmalı ama bebegin sevip sevmecegini bilemediğimiz için vwzgctm hamak alayim diyorum katlanabilir memlekete giderken goturecebixlegim bana onereblceginiz hamak var mi uzun süre kullanabikcek
41esra Merved21 ben teendyoldan aldım güzel gayet seviyor gündüzleri onda uyuyor sallanan ana kucağı da var pilli onu da seviyor 😂😂
tupmideligebe Merved21 merhaba ☀️ her bebek maalesef ana kucağını sevemeyebiliyor. Biraz şans işi 🥰 benim yeğenim hiç sevmedi bir kez bile oturmadı ; bir arkadaşınız tanıdığınız varsa deneyin bebeğiniz memnun kalırsa ağlamazsa kendinize alın inanın Fuzuli masraf olabiliyor 🥰
Nurcan54 41esra markası ne peki ben dün aldım kurduk sallanmıyor acaba bozuk mu bilemedim markası babyhope
41esra https://ty.gl/ig7csh2s bizim aldığımız buydu nasıl bişey aldın atarmısın belki yardımcı olurum Nurcan54