Deryaercin off benimde aynı şekilde 37 haftamdayım belim o kadar çok ağrıyor ki uzandığım yerden kalkamıyorum, geceleri uyuyamıyorum, oturduğum yerde belim ağrıyor, ayakta dursam yine ağrıyor🤦🏻♀️ Yürürken belime bişey batıyor sanki bu doğumun çok yakın olduğunun mu habercisi anlamıyorum bilen yazsın allahaşkına 🤦🏻♀️🤦🏻♀️