mucizem721 Arkadaşlar onerebileceginiz memnun kaldığınız kullandığınız epilasyon aleti var mı önerinizi bekliyorum birde genital bölgeyi gebeyken neyle temizleyebilirim orası için acı eşiğim düşük 🙈
ErsiNuray mucizem721 bn simdilik philipsn epilasyon cihazi ile temzliyorm aynadan bakip zor oluyor tuy cekme basli ile deil ama jlet gibi olan baslik. Hamileliklerden once eldvene alsmistm maalesef artik kullanamyorm eldven uzun zaman alyor zamanm.yok cocuktan dolayi. Dogumdada jilet düşünüyorm yada tek sefer icin dr izin verrse tüy dökücü krem
Kbra007 Braun silkepil 7 kullanıyorum memnunum ama özel bölgeyi yaklaşık 2 aydır görmüyorum 😂 mecburen jiletle aldım
Mesutnur15 Braun silkepil 7 canm suan bacak koltuk alti icin kullaniyorum genilt icin agda yapiyorum kucuk kalanlarida makine ile aliyorum ama karnim iyice büyüdükten sonra ne olur bilemem kuaför yolu görünür saniirm
Anne3 Ben de daha ueni 5 aylığa giricem ama inan şimdiden alamayacağım gibi duruyor son ayları düşünmek bile istemiyorum kuaförlerede gitmiyorum ne güzel ağdaya başlamıştım sanırım jilede döneceğim