Mrb bayanlar bi sorum olacaktı.nasipse ankara şehir hastanesinde pazartesi günü sezeryanla doğum yapicam pazartesi doktor gün vermişti bugünde covit testi için gittim ama bana anestezi ile görüş falan demediler kan falan verdim pazartesi günü ama anesteziye gitmedim.pazartesi 7de acilden giriş yap dediler bi sorun olmaz değil mi yani anestezi ile görüşmedim diye almamazlik yapmazlar