tubatayfun Bir hafta oldu benm doğum yapalım. Spinal anestezi ile oldu kızım. Çok zor zaman süreç geçirdim ilk iki üç gün. Ama sık yürüyüş işe ayaklandm şimdi. Bebeğimle şu iki günden beri ilgilenebiliyorum rahatlıkla. Çünkü dkiiş oldugu için dik oturmakda yasak oldugundan hareketlerin sınırlı oluyo