Herkese merhaba, 21+4 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda doktorum bebeğe giden besleyici 2 damarda çentik olduğunu ama korkulacak birşey olmadığını söyledi olayın şokuyla çokta fazla bilgi alamadım nedendir diye soru bile soramadım açıkçası. Doktorum ecopirin verdi ve bir daha 1 ay sonraya çağırdı internetten baktığım kadarıyla pekte iyi şeyler yazmıyor başına böyle birşey gelen var mı acaba