Ertan-tina82 Kızlar benim şekerim sınırda çıkıyor ama acayip tatlı aşeriyorum aynı durumda olanlar ne çare buldunuz paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Heyecanlianneee Ertan-tina82 şekerim var ama tek çarem sanırım tarçınlı süt onun dışında isteğimi bastıramıyorum 😩
Hulyaaaa Ertan-tina82 bende öyleyim bugün şeker sınırda çıktı canım acayjl tatlı çekiyor ama yiyemiyorum. Sadece bir tane küçük topkek yedim paket olaar varya içinde paket paket küçük boy olann onlardan bitane yedim
Alperefet Ertan-tina82 çok canım isteyince bundan yiyorum canım https://www.migros.com.tr/tadelle-sekersiz-sutlu-cikolata-20-g-p-6b4575
Ertan-tina82 Hulyaaaa Ah canım seni çok iyi anlıyorum ki ama kapalı paket hazır o popkeklerden yememeye çalış olurmu çok zararlı
Hulyaaaa Ertan-tina82 daha çok yeni 5 . Normalde şekerim yok bugün tahlil yaptırdım sınırda çıktı . İlk oğlumda da hiç şeker vs ciknadi tansiyon yüksekliği yasiyordun sürekli bu yüzden erken doğum yaptım smdide de daha başındayken bunda seker çıktı .diyet uyguluyorum suanda
Denizyildizii Ertan-tina82 diyet kurabiyelerden yap internetten bak. Onlar buzluğa da atılıyor canın tatlı istediğinde çıkarıp yersin
Ertan-tina82 Hulyaaaa Allah şifa versin canım seninki gene iyi benim 113 çıktı ilk yaptırdığımızda sonra hep diyet uyguluyorum her gün evde test yapıyorum hep kısıtlamalı yaşamak zoruma gidiyor ama evlat söz konusu olunca katlanıyoruz yeterki sağlıklı olsun inşallah
Ertan-tina82 Gmommysboy Ve kaç haftalık hamilesin cnm Şekerin yüksek çıkıyor muş peki diyet veya iğne kullanıyormusun?