Pandam75 fatmaklncc valla yana dönünce kasık ağrılarım oluyor sırt üstü yatınca rahatlıyprum bende de aynı durum var
belisslinaa Fatma7666 sola yatmayı öneriyor doktorlar sağ taraf dahi zararlıymış kan akışını etkilediği için canım bebek sırt üstü yattığınızda oksijensiz kalabiliyormuş
Fatma7666 belisslinaa Onu duydum bende ama ben hep sağıma yatıyorum birde sırt üstü soluma yatınca ağrım oluyor 🥺🤦♀️İnşallah bişey olmaz korktum vallahi öyle dediğinizde🥺🥺