yadier_ Merhaba ben senede 2 kere idrar enfeksiyonu oluyorum sanırım kronikleşti şuandada tedavi Oluyorum bu konuda tavsiye verecek var mı ? Hijyene dikkat ediyorum , elimden gelen herşeyi yapıyorum Fakat tekrarlıyor 😞
2pati1baby yadier_ iç çamaşırlarınızı 90 derecede yıkayıp ütüleyin ve en az günde 2.5 /3 litre su içmenizde fayda var.Bende bu konudan sıkıntılıyım en son doktor genetik olabilir dedi fakat genetikte değil bünye yapıyor bunu
Gayserili38 yadier_ ayaklarını sıcak tutman lazım ben ayaktan alıyorum hemen bende yeni antibiotik kullandım maalesef erken doğuma sebep oluyormuş çok dikkat et canım kendine çok geçmiş olsun
alpinannesiii yadier_ bemde sürekli oluyor malesef kanama alanım oldugu için 2 aydır evde yatıyorum. Bol su iç 3 litreyi kesin geçsin. Ve sürekli yattıgım için evde iç çamaşırı giymiyorum etkisi oldugunu düşünüyorum şükür artık yanmam olmuyor. Dr riskli gebelik şuan biraz zaman geçmeden sana ilaç veremem demişti. B3nde bol su ve yoğurt tükettim. Çamaşırda gitmiyorum valla şükür rahatladım kendimi bildm bileli hep enfeksiyon yaşarım bende
almilaumay12 yadier_ Kadınların genetik yapıları enfeksiyona daha meyilli malesef ben ilk hamileligimde doktorum fitil verdi ama kesinlikle su tüket ben su ile atlattim günde 5 litre şuan ikinci hamileligim yine enfeksiyon cıktı az oranda da olsa aynı şekilde suyu çok tüketmeye çalışıyorum çamaşırlarınızı sık sık değiştirin kesinlikle nemli birakmayin ve stres yapmayın çok geçmiş olsun 🌸
yadier_ 2pati1baby bu şekilde atlattınız mı sizde de halen devam ediyor mu 😞 öneriniz için çok teşekkürler 🌼
2pati1baby yadier_ tabi bu şekilde geçiyor 🙏 her gün düzenli değişin birde onu demeyi unuttum.Geçen hafta test vermiştim enfeksiyon yüksek çıkınca doktorum ilaç kullanmıcaksın bu şekilde bunları yapacaksın diye anlattı 🙂 enfeksiyon değerim az da değildi 16.5 çıkmıştı
yadier_ almilaumay12 teşekkür ederim çok sağolun geçmiş olsun size de 🎈Kurutma makinesi ile iyice kurutmak gerekiyormuş birde
Mucizeninannesi07 yadier_ buradan ilac önerisi yapılırmı bilemedm ama şöyle söylüyeym eczanelerde turna yemisi iceren kapsüller var tamamen doğal ve bitkisel.bende çok sk yaşiyorm bol su içmeme rağmen doktorm tavsiye etti ve bence cok işe yarıyo bi deneyin derim.
yadier_ Mucizeninannesi07 aldım ben ondan fakat hamile kaldigimda anneme vermiştim belki bana zararı vardır diye çocukluğumdan beri cekiyorum 😢
yadier_ 2pati1baby gebe olmasam bende o şekilde gitmeye calisacaktim Su ile kendimi tedavi etmeyi düşünüyordum fakat enfeksiyon daha zararlıymış Bebeğe diye okuyorum sürekli 😞 antibiyotik kullanıyorum o yüzden çamaşırlarimida ütülüyorum aslında ama yapışmış üstümüze bu
Mucizeninannesi07 yadier_ hiçbir zararı yok.doktorunuzada dansabilirsiniz.bende suanda hamileym doktorumun önerisiyle kullanıyorum.
2pati1baby yadier_ ben gebelik serumu aldığıM için antibiyotik kullanmıyor doktorum. Sizede büyük geçmiş olsun 🙏
almilaumay12 yadier_ Onu hiç denemedim ama annem hep ütüle der umarım çabucak geçer stres yapma sakın benim ilk hamileligimde doğuma yakın tekrarlamıştı bebege de bulaşabiliyormuş dediler çok stres oldum ama su ile atlattım yine çok şükür sorun yaşamadım
yadier_ almilaumay12 zaten internette o kadar kötü şeyler yaziyor ki hiç okumak istemiyorum 🙄 o yanma olmasa durduğum yerde duramıyordum tuvaletten cikamamak aman Allahım
almilaumay12 yadier_ okuma gerçekten psikoloji bozuyorlar ilk gebeliğim çok stresli geçti hep abuk sabuk şeylerden su iç migden bulansa bile Çamaşırlarına dikkat et ayriyetten arkadaşımın daha kötüydü doktor ona büyük abdestten sonra önce makat kısmını sonra vajinal bölgeyi yıkayacaksın demiş ve ayrı ayrı sileceksin yukarıdan assagiya demişti ona da dikkat et
Esraismail99 Kantron yağı sabunu ile günde ılık suyla yıkıyorum 3 sefer çok şükür 2 gündür akıntım gelmiyor aşırı sorunlu geçirdim hamileliği enfeksiyondan dr en son sabun verdi daha kullanılacak ilaç kalmadı diye fayda da etti fitil den çok işe yaradı