Paradisee Ben de ilk aylarda fazla kilo aldım şimdi 30 hafta oldum içerde yer kalmıyor gibi hissediyorum😊. Biraz daha normal az yiyorum. Herkesin yapısı farklı bence son aylarda aşırı aşırı kilo alınır, ilk aylarda verilir bu bir klişe. 👍🏻Ben bulantim koku hassasiyetim olmasına rağmen kilo aldım tek tip beslenmeden, şimdi daha sakin ilerliyor kilom👍🏻 sizin de belki öyle olur şimdi kilo alır, sonra toparlarsınız. Yeterki şeker ve tansiyona dikkat edin sağlıklı beslenin 🥰🥰