Elifesen Hap yutamıyorum özellikle vitamin haplarını çok büyükler 😣 bi de mide bulantısından dolayı daha kötü oluyorum içmeyi denerken çoğu hamile vitamin kullanmıyormuş siz ne düşünüyorsunuz aranızda benim gibi hamişler var mı 🙈
meraklianne1 Elifesen beeeeennn ✋🏻ferrum decavit içmiyorumm kabızlık sorunu yaşadığım için 😐 doktoruma da demedim bunu yaptığım doğru değil ama bana çözüm sunmadılar 😒😒
hazal2131ds Elifesen bana doktorum içme vitamin dedi bebeğe kilo aldırıyor özellikle multivitaminler, yiyeceklerden de alınıyor vitaminler. Çok için rahat etmezse haftada 2 kere decavit yada ocean mummy iç dedi.
Aysem3338 Elifesen cnm ben hiç birşey kullanmiyorm doktorum önermiyorum dedi bilemiyorm doğrumu yanlışmi
Elifesen belisslinaa haklısınız valla 😂 doktorum olumsuz birşey demedi ama bebeğim vitaminsiz kalır diye çok korkuyorum sebze ve meyvelerden aldığımız vitaminler yeterli olur mu acaba 🤔
Elifesen meraklianne1 banada decavit verdi ve başka seçenek sunamıyorlar ne şurup ne başka birşeyi yokmuş 😭
Minigim27 meraklianne1 bende normalde decavit içtim bir kaç kere sağlık ocağı vermişti sonra sersemlik uyku halsizlik gibi problemler yaşadım doktorum sakın kullanma dedi OMEGA verdi çok şükür hiç sorunum yok
Balonnnnn meraklianne1 değiştirebilir söylemen gerekir. Ben içemiyorum dedim içimi kolay başka ilaç yazdı mesela.
Eski9 Elifesen bebeğin vitaminsiz kalmaz emin ol zaten içtiğimiz takviyeler bebek için değil bizim için. Gebelikte bağışıklık zayıflıyor ve bebek annenin bütün değerlerini aldığı icin anne güçsüz vitaminsiz kansız kalmasın diye bu kadar ilaç veriliyor zaten. Ben vitamin kullanıyordum ama bir kutu olmuş 80 lira değiştirmesini isticem doktorumun bir dahaki gidişimde o kadar para veremem bir vitamine. Onun dışında bir sürü ilaç içiyorum unutabiliyorum bazen vitaminle d vitaminini.
belisslinaa Elifesen decavit balık hapı gyferon vgferon devit mi ne damla magnezyum bide 😂 ben napayım şunlara bak 🤣🙈
PIRIL Elifesen ben 5 yıl önce ilk hamileliğimde decavit kullanmıştım. İçmek çok zordu. Şimdi vinalac verdi doktorum. Bunu içmek çok rahat
Balonnnnn Elifesen devlet sadece decaviti karşılıyor diye öyle diyorlar yoksa çok daha iyi muadilleri var tabi benim dr hiç decavit yazmadı mesela karaciğeri yoruyor dedi. Hep başka ilaçlar yazdı.
meraklianne1 belisslinaa yedim valla neler neler yedim yok o devit-3 var ya şuan sadece onu içiyorum o bile kitliyo beniiii🙄🙄🙄 diğerlerini içmiyorum napayım
Ozge2805 belisslinaa regemesis max , vinalac, coraspin, devit d3 , folik asit , mide bulantısı için prilam dr 😁 Allah ne verdiyse var bende
Elifesen belisslinaa nasıl içiyorsunuz ben hap içemiyorum özellikle büyükleri asla yutamıyorum 😂 rabbim sağlık şifa versin size maşallah valla
Linam2021 Ozge2805 regenesis ben de kullanıyorum doktorum içinde folik olduğu için folik asiti bırakın dedi size söylemedi mi? Şaşırdım şu an
buiyimi hazal2131ds sadece haftada iki kere içmeyi mi önerdi? Başka bir şey kullanıyor musunuz balık yağı vs
Mom2525 hazal2131ds oceanin bir zararı olmadığını biliyorum bende ocean markalı balık yağı d2k3 B12 ve c vitaminlerini kullanıyorum eczacimla da görüştüm doktorun verdikleriyle eşmis ama daha temiz icerikli
Hav12316 Aysem3338 bana da vermiyor canım doktor canının istediği herşeyi ye diyor vitamin yok 😭 Prof gittim dr vardır bi bildigi
Boncukgiller003 Elifesen doktorum bana vermedi vitamin ya 🙄 gerek görmüyorum ben boşuna kilo alma dedi. Vardır bi bildiği diye bişi demedim sonuçta kadın doğum profesörü olmuş kadın benden daha iyi bilemez 😁🤷🏼♀️
Serapveminikleri Boncukgiller003 benimkide aynısını diyor bende iyi bilemem ya diyip bişi demiyorum ,🤣