Ben 17. Haftadayım hala kusuyorum hiç birşey fayda etmedi maalesef 😞son bir haftadır prilam kullanıyorum akşam yatmadan iki tane sabah aç karna bir tane gün içinde midem bulanırsa 1 tane daha doktorum bu şekilde kullanmamı söylemişti bi doktoruna sor çünkü ben daha önce de prilam kullanıyordum hiç fayda görmemiştim bu şekilde kullanınca fayda gördüm en azından yediğim midemde duruyor bulantılarım hala devam ediyor ama kusmalarım hafifledi günde bir kez sabahları kusuyorum artık😞