Bernaoztrk Eeeeeebru 27+2 oldum ben hala kg almadım Normalde de kilolu bir insanım , kilo almamış olmam iyi mi kötü mü bilmiyorum doktor çok iyi bir şey diyor. Allaha şükür bebeğimin kg su falan da iyi ama bende kg alımı yok
Begumhane mom77 1 kilo mu oynuyor aç tok halin arası ya benim en az 2- 2,5 kilo oynuyor zaten Bi içmeye 1 kilom su oluyor 😂😅
Begumhane Bbtl34 ay ben 23+1 aynı dediğin gibiyim davul gibi oluyorum akşamları sabah sanki inmiş balon gibi aklım ermiyor niye öyle